Stanęliśmy na tym, że bardzo dużo polskich firm nie ma wypracowanej strategii marketingowej. W zasadzie trudno się dziwić – bardzo wiele z nich to zwyczajnie jednoosobowa działalność gospodarcza. Część firm ma zwyczajnie dobry produkt, na którym się opiera i posiada sporą liczbę odbiorców – nie widzą powodu, by dokształcić się więcej z zakresu marketingu, ani tym bardziej zatrudniać menadżera. Jak duży jest problem można było zobaczyć na przykładnie znanego show z udziałem pani Gessler, która ratowała upadające restauracje – nie zawsze produkt był problemem! Najczęściej to brak jakiejkolwiek strategii marketingowej.

tworzenie stron www cennik

No ale, wracając do tematu – jak sprawa strategii marketingowej ma się do projektowania stron internetowych? Głównie należy ułożyć pewien łańcuch. Najpierw rynek docelowy, następnie dopracowana strategia marketingowa, później zgodna z planem marketingowym i biorąca pod uwagę grupę docelową identyfikacja wizualna (przede wszystkim logo, kolory firmowe, wizytówki, itp), dopiero teraz strona internetowa. Taka jest prawidłowa kolejność. Gdy projektanta nie interesuje nasze logo, nasza grupa docelowa i cele, jakie chcemy osiągnąć za pomocą strony internetowej – poszukajmy innej firmy.

tworzenie stron www cennik – to całkiem niezłe
tworzenie stron www cennik też jest ciekawie opisany temat
Polecam również tworzenie stron www cennik
Na temat tworzenie stron www cennik to też niezłe źródło