Kontynuując poprzedni tekst – kiedy pozycjonowanie się nie kalkuluje? Jak pisałam na zakończenie – jeśli koszty usługi przewyższają zyski. A kiedy i dlaczego tak się dzieje? Tutaj sprawa jest zdecydowanie bardziej złożona, dlatego że dobrze wziąć pod uwagę kilka czynników. Czasami niektóre firmy upierają się, by pozycjonować bardzo konkurencyjne słowa, które sporo kosztują.

Pozycjonowanie Rybnik

Większość pozycjonerów zasadniczo podejmuje się tego zadania, bo mogą nieźle na tym zarobić. Bardzo niebezpieczne są ogólne słowa kluczowe. Weźmy dla przykładu księgarnię internetową. Na rynku funkcjonuje ich sporo, zarówno bardzo dużych (Empik, Gandalf, Merlin), jak i mniejszych, które przecież nie posiadają tak wysokiego budżetu na promocję. I jeśli taka niewielka księgarnia internetowa, zdecyduje się na promocję za pomocą SEO, może bardzo dużo zyskać. Ale może stracić, jeśli uprze się na pozycjonowanie na taką frazę, jak… książki. Zobaczmy jak to wygląda w Google. Na tę frazę jest aż 121 milionów wyników wyszukiwania! Ostrożnie kalkulując – wypozycjonowanie może kosztować nawet kilka tysięcy złotych – za POJEDYNCZNĄ FRAZĘ! A tymczasem księgarnia za jedną sprzedaną książkę nie dostaje wielkiej prowizji. Istnieje ogromne ryzyko, że straci na takiej „promocji” bardzo duże pieniądze!

Na ten temat napisali także na Pozycjonowanie Rybnik
Jeśli mowa o Pozycjonowanie Rybnik to wspomnę też o innych źródłach.
W temacie Pozycjonowanie Rybnik warto poczytać również pozostałe informacje.
Warto rzucić okiem także na Pozycjonowanie Rybnik